Köpvillkor och allmänna villkor
Alla budskap är gjorda av mig Sofie som är ansvarig för magicmoon.se
Betalningsalternativ
KLARNA – Handla nu, betala efter leverans!
När du betalar via Klarna handlar du tryggt och enkelt.
Frakt och priser
- Samtliga priser är angivna i svenska kronor inklusive moms.
- Leverans sker med posten
Paket som skickas med posten ligger hos utlämningsstället i 14 dagar innan det går i retur till oss igen. För ej uthämtade paket som kommer i retur till oss på magicmoon debiteras kunden en avgift på 150:- för att täcka returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift.
Beställning och Leveranstid
Din beställning är bindande, och när din order är lagd så betyder det att du accepterar våra villkor.
Normal leveranstid är 2-5 arbetsdagar
Privat Policy
När du lägger din beställning hos oss uppger du dina personuppgifter. I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet. Du har enligt Personuppgiftslagen rätt att få den information som vi har registrerat om dig. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen ska rättas eller tas bort. Kontakta oss i så fall via e-post.
Cookies
Vi använder cookies för att få en bra funktionalitet på vår webbutik.
(En cookie är en liten datafil som webbplatser lagrar på din dator så att de kan känna igen din dator nästa gång du besöker webbplatsen. En cookie-fil är passiv och kan inte sprida datavirus eller andra skadliga program. Datoranvändaren kan enkelt ta del av, blockera och avlägsna lagrade cookies om så önskas.)
Returer och öppetköp
Hos oss har du alltid 14 dagars öppet köp (gäller ej lampor med egen text som tillverkas efter dina önskemål).
Du står själv för returfrakten.
Särskilda villkor för lampor med egen text
När du beställer lampor med egen text så gäller ej öppet köp på dessa lampor.
Reklamationer
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret och göra en skadeanmälan. Hämta aldrig ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan.